"Kuka voisi rakastaa sitä joka itseään vihaa."

Minulla on suuri riski sössiä elämäni. Mitään peruuttamatonta tuskin olen saanut aikaan, mutta nyt on oltava tarkkana, monenkin asian suhteen. Olen ollut vähällä jättää erään vain siksi että olen niin väsynyt enkä uskalla antaa kenenkään nähdä sitä. Minun on oltava toisten seurassa aina iloinen ja nauravainen, pelkkää pintaa. Mutta ei sellaiselle pohjalle parisuhdetta rakenneta. On uskallettava olla toiselle olemassa, väsyneenäkin. En minä ainakaan haluaisi olla sellaisen kanssa kenen elämästä en tiedä mitään ja joka vetää jotain superihmisen roolia seurassani. Miksi sitten itse sulkeudun, itken yksinäni, poden masennukset ja surut yksin ja sitten meikkaan väsymyksen piiloon, väännän hymyn kasvoilleni ja pinnistän kaiken energiani siihen että olisin hyvää seuraa.