Yöllä tuut töistä kotiin ruokit kissat purat vastaajan
poltat tupakan meet kuumaan kylpyyn, safkaat jotain, peset hampaat ja käyt nukkumaan
Aamu, syöt appelsiinin ruokit kissat, lähdet lenkille
Kun tuut takaisin juot kahvia soitat tutuille kutsut ne tänne kylään lauantaiksi

Taas sua katon rajasta mä katselen
Oon sun kärpänen
Nään joskus unta että oon ihminen mut sulle oon vain kärpänen

Ilta, ne sanoo et sä säteilet mut sua vituttaa
Liikaa juot saat raivarin ja heität jengin ulos sammut kissat riehuvat yön

Taas sua...

Keität kahvia ja koitat koota ajatuksia
jääkaapin oveen teippaat lihavan hirviön kuvan
meet ulos ja kun tuut takas
kirjoitat kasan postikortteja pahoittelet tapahtunutta
lähettäisit mieluummin pommeja

Ja sen kärpäsen joka sua piiritti, sen aamun hesarilla kahvikupin viereen litistit
Olin kärpänen, olin kärpänen, sua katon rajasta enää katsele en
Olin kärpänen
ja niin kauan kuin sitä kesti, olin onnellinen.

Don Huonot: Kärpänen II