minunkin puolestani. Olisin voinut nukkua vielä mieluusti, mutta mikäli muita bloggaajia on uskominen (ja miksei olisi kun kellonaikakin pojottaa joka viestissä), on muillakin ongelmia uinahtelun kanssa.

Tänään olen varmaankin ylitsevuotavaisen aikaansaava. Varmaan niin joo...
Ainahan minulla on univaikeuksia ollut, mutta viimeisten parin viikon aikana en ole nukkunut kuin pari tuntia yössä.
Onneksi sain lääkäriajan JO kuukauden päähän. Mielenkiintoista olisi tietää kuka kirjoittaa minulle sairaslomaa jos en lopulta yksinkertaisesti jaksa raajaakaan heilauttaa tämän jatkuvan valvomisen vuoksi.  Ja kuka kantaa minut sinne lääkäriin jos vielä olen elossa siinä vaiheessa kun aika koittaa. Olen loppumassa. Merkkejä on ilmassa; huimaa, oksettaa, vapisuttaa, verensokeri heittelee, ei jaksa. Tuskin tässä kovin tehokkaasti enää pitkän aikaa puurretaan. Kaikki on vähän helvetin ylivoimaista, pienetkin asiat.